Auteur Topic: Dienstverlening op hoog peil  (gelezen 421 keer)

Offline 65sailor

• Stad Expert
  • Geslacht: Man
  • waakzaam en vasthoudend
Dienstverlening op hoog peil
« Gepost op: januari 11, 2018, 13:19:03 pm »
Bericht van de Overheid "uw rijbewijs verloopt" .  Dus even een afspraak maken voor een eigen verklaring.
Dat was 3 januari- op zijn vroegst 11 januari pfff- zeker erg druk . Ik verschijn exact op tijd , geen mens in die grote hal. nummer ingetikt en ja hoor ..tuuut. loket 9.

Waar komt u voor ? vreemd dat weet u toch ?  Eigenverklaring  mevrouw.  Medisch of leeftijd?
Leeftijd...moment.
Hier ben ik weer. De formulieren zijn op.  Wanneer krijgt u deze weer ? Morgen?   

Nee, dat kan 2 weken of misschien wel 2 maanden duren!!!!!  Ben ik op een andere planeet aangeland?   Wat u wel kunt proberen is in Vlaardingen  of on -line  bij het CBR.

Dit is geen grap DIT is Schiedam  Stadskantoor  11 januari 2018.  WERELDSTAD>

Cor Lamers ,trots,  "we hebben grote vorderingen gemaakt "        (NOT)         

Offline J. Kessels

• Sr. Stadter
Re: Dienstverlening op hoog peil
« Reactie #1 Gepost op: januari 12, 2018, 09:36:41 am »
Kafka, kom er maar in!

Overigens heb ik naar aanleiding van diverse paspoort aanvragen en regelen (onder)trouw niets dan positiefs te melden over efficiƫntie en klantvriendelijkheid van de service balie of hoe dat tegenwoordig mag heten..

Karma?

Offline wimpie

• Stad Expert
  • Geslacht: Man
Re: Dienstverlening op hoog peil
« Reactie #2 Gepost op: januari 13, 2018, 00:11:55 am »
Bij storing , is Schiedam niet flexibel. Heb wel eens storing mee gemaakt. Kreeg de vraag of wachten tot storing over is of afspraak voor over 14 dagen . Ik zegt tegen de ambtenaar ,wat denk u .