Auteur Topic: 16 & 17 december - Wit Nazareth  (gelezen 1051 keer)

Offline Redactie

• Stad Expert
16 & 17 december - Wit Nazareth
« Gepost op: december 06, 2017, 11:33:07 am »
Christmas carols, straattheater en heerlijk eten en drinken. In het weekend voor kerst wordt één van de mooiste plekken in Schiedam omgetoverd tot een waar Dickens' festijn: Wit Nazareth.

Het hele weekend is er muziek met onder andere het Dickens’ Koor, Bobby’s big band en Het Barend Hoek Jazz Collective, Alberto da Moreno, The Christmas Crackers en Kinderkoor Klipklanken.

Ook is er straattheater, opera en natuurlijk loopt de Kerstman rond. Langs de Lange Haven is er een gezellige ambachtenmarkt en in verschillende monumenten is er een kerstmarkt.

Bron: Sdam.nl + Facebook

Offline Bart schrijft

• Newbie
  • *
Als een sprookje
« Reactie #1 Gepost op: december 16, 2017, 20:39:57 pm »
Wie even de auto’s aan de overzijde van de haven wegdacht, kon zich met wat fantasie in de sprookjesachtige wereld die Charles Dickens in zijn boeken beschreef wanen. Een wereld van grote sociale tegenstellingen, van deftige notabelen en kantoorklerken tot weeskinderen en vloekende dronkaards. Op het Dickens festijn “Wit Nazareth” kon je ze allemaal tegen het lijf lopen.

https://www.facebook.com/bart.bos1/posts/1660601260664182

Offline bjd

• Stad Expert
  • "morgen moet het beter"
Re: Als een sprookje
« Reactie #2 Gepost op: december 17, 2017, 00:09:10 am »
Dat zeg ik "Schiedam, het is een sprookje, met een eigen sprookjesboek s'Maak". :)

Offline Jinx

• Jr. Stadter
  • **
Re: 16 & 17 december - Wit Nazareth
« Reactie #3 Gepost op: december 22, 2017, 15:34:58 pm »
Ik was er zondagmiddag...Ik kan me vergist hebben maar waar was het publiek?