Auteur Topic: GroenLinks beslist 15 november over verkiezingsprogramma en kandidatenlijst  (gelezen 2800 keer)

Offline bjd

• Stad Expert
  • "morgen moet het beter"
Re: GroenLinks beslist 15 november over verkiezingsprogramma en kandidatenlijst
« Reactie #15 Gepost op: november 12, 2017, 14:27:38 pm »
Of crocetten Meno kan ik u ook warm aanbevelen

crocetten Meno ? ......nooit van gehoord.
Misschien tijd voor een pauze?

Offline Redactie

• Stad Expert
« Reactie #16 Gepost op: november 15, 2017, 23:37:34 pm »
Via Twitter: Ledenvergadering stelde unaniem kandidatenlijst gemeenteraadsverkiezingen vast. #teamvoorverandering #Schiedam

Offline genevercity

• Stad Expert
« Reactie #17 Gepost op: november 17, 2017, 11:58:05 am »
Ik wil groen links meegeven dat resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst zijn  dit gaat groen links echt stemmen kosten met deze in opspraak geraakte politicus in zee gaan. Of houden ze van groene kroketten

Offline Tegellichter

• Stad Expert
  • Gezag wantrouwen is de eerste burgerlijke plicht
« Reactie #18 Gepost op: november 17, 2017, 12:59:18 pm »
Ja, en of je die handel wil financieren. Niet alleen D66 bedelt om geld, maar GroenLinks doet ’t ook!
-> Feitenrelaas Ververdossier: http://tinyurl.com/a8onvay <-

Offline andreas

• Stad Expert
  • Geslacht: Man
  • GBS stemmers bedankt!
« Reactie #19 Gepost op: november 17, 2017, 16:41:59 pm »
Ja, en of je die handel wil financieren. Niet alleen D66 bedelt om geld, maar GroenLinks doet ’t ook!

dat terwijl de landelijke partijen hun merchandise gewoon betaald krijgen uit Den Haag. Niet landelijke partijen krijgen overigens geen cent.

De posters die Groen Links wil drukken zijn overigens niet nodig, want alle partijen komen in de nieuwe verkiezingsborden digitaal te hangen. Wel zo boomvriendelijk. Zou GL moeten toejuichen.

Offline Knakworst

• Stad Expert
« Reactie #20 Gepost op: november 18, 2017, 00:41:18 am »
Wel zo boomvriendelijk. Zou GL moeten toejuichen.
Ze gebruiken gerecycled WC-papier  ;D
Zou het door mij hierboven geplaatste bericht door iemand worden aangemerkt als onrechtmatig, en bedoeld om eer, goede naam en privacy van hem/haar en/of zijn/haar gezin aan te tasten, beschouw dit bericht dan -met mijn welgemeende excuses- als niet geschreven.

Offline Knakworst

• Stad Expert
« Reactie #21 Gepost op: januari 05, 2018, 00:46:53 am »
Goed gedrag is geen criterium meer. Vroeger moest je nog een verklaring van goed gedrag overleggen, dat is niet langer verplicht. Ik ken op z'n minst één raadslid dat zo'n verklaring niet zou krijgen...
Vroeger. En nu?
Heeft (aanstaand raadslid en .....) Yorick -net als Camiel- wel een VOG?
Zou het door mij hierboven geplaatste bericht door iemand worden aangemerkt als onrechtmatig, en bedoeld om eer, goede naam en privacy van hem/haar en/of zijn/haar gezin aan te tasten, beschouw dit bericht dan -met mijn welgemeende excuses- als niet geschreven.

Offline Tegellichter

• Stad Expert
« Reactie #22 Gepost op: januari 05, 2018, 09:43:44 am »
Eén raadslid? Meer dan de helft wist de zelfbenoemde politieke deskundige Rayben eind 2011 nog op dit forum te vertellen. Maar ja, die riep wel meer vreemde dingen.

Nou, nou, collega. Je dicht GL nogal wat zetels toe.

Offline genevercity

• Stad Expert
« Reactie #23 Gepost op: januari 08, 2018, 16:37:07 pm »
Ik vraag mij een ding af wat is de mening van de groen links kiezer  over het feit dat dat een afgeserveerde PvdA politicus via de achterdeur groen links word binnen gehaald ven ook nog als het een beetje tegen zit in de raad terecht komt  ik denk dat groen links beter zou moeten weten

Offline snapiknie

• Newbie
  • *
« Reactie #24 Gepost op: januari 08, 2018, 19:19:08 pm »
Ik vraag mij een ding af wat is de mening van de groen links kiezer  over het feit dat dat een afgeserveerde PvdA politicus via de achterdeur groen links word binnen gehaald ven ook nog als het een beetje tegen zit in de raad terecht komt  ik denk dat groen links beter zou moeten weten

Ik zou het niet weten maar wellicht positiever dan over een toetsenbordheld die dit forum alleen gebruikt om over alles en iedereen te zaniken.

Offline sandokan

• Full Stadter
« Reactie #25 Gepost op: januari 09, 2018, 13:11:11 pm »

Ik zou het niet weten maar wellicht positiever dan over een toetsenbordheld die dit forum alleen gebruikt om over alles en iedereen te zaniken.

Nee hoor, Genevercity kan me niets schelen, is misschien zelfs vermakelijk.

Als GroenLinks-kiezer ben ik nu echter wel klaar met GroenLinks in Schiedam. Heb al een keer lokaal niet op hen gestemd (terwijl ik dat al sinds ik mag stemmen doe) maar nu definitief voor mij geen GroenLinks meer in Schiedam.

Offline snapiknie

• Newbie
  • *
« Reactie #26 Gepost op: januari 12, 2018, 05:52:25 am »

Als GroenLinks-kiezer ben ik nu echter wel klaar met GroenLinks in Schiedam. Heb al een keer lokaal niet op hen gestemd (terwijl ik dat al sinds ik mag stemmen doe) maar nu definitief voor mij geen GroenLinks meer in Schiedam.

Dus nu zeg je dat jij al jaren op een partij stemt en omdat er nu iemand anders is die vanaf nu ook de standpunten van die partij onderschrijft en wellicht bereid is zich actief in te zetten om die standpunten uit te dragen, je voortaan ergens anders op stemt. Je realiseert je hopelijk wel dat dat een beetje ongeloofwaardig overkomt.

Afijn, je volgende opmerking zal wel zijn om campagne voeren en verkiezingen maar af te schaffen want stel je voor dat iemand van mening verandert.......

Offline genevercity

• Stad Expert
« Reactie #27 Gepost op: januari 14, 2018, 12:52:50 pm »
Ik denk dat het Gl verhaal wel verteld is progressief voor geen meter.meer. een soort politiek asielzoekerscentrum voor zwervende politici. In het verre verleden was Genevercity een Gl aanhanger maar gelukkig op tijd wakker geworden zo langzamerhand valt er in Schiedam nier verl meer te kiezen en dat is niet alleen op winkel gebied. Het word de hoogste tijd voor frisse politiek maar wie moet je kiezen. Ik weet het niet. Denk dat ik net zoals de meeste Schiedammers mijn beurt over laat gaan. Niet gestemd is in Schiedam altijd raak. Er word toch niet naar de burger geluisterd

Offline Tegellichter

• Stad Expert
« Reactie #28 Gepost op: januari 14, 2018, 13:01:12 pm »
Hola gc. Dat je niet aan het dorpse stemmencircus meedoet is tot daar aan toe, maar er moet die dag ook nog tegen of voor die gezellige sleepwet gestemd worden (referendum).

Offline Knakworst

• Stad Expert
« Reactie #29 Gepost op: januari 15, 2018, 00:38:02 am »
GroenLinks wil graag in college
Op plaats 6 staat een kandidaat met de nodige ervaring als wethouder en burgemeester.
Ook zijn functie bij de Staatsomroep is een aanbeveling.
MNH.