Auteur Topic: Mahmut Erdem verlaat de PvdA  (gelezen 8676 keer)

Offline konijnenberg

• Sr. Stadter
Re: Mahmut Erdem verlaat de PvdA
« Reactie #90 Gepost op: september 09, 2017, 13:06:52 pm »
Mahmut heeft DENK ik nog geen tijd gehad om kopjes koffie met de linkse partijen te gaan drinken  ;D ;D ;D

Offline konijnenberg

• Sr. Stadter
Re: Mahmut Erdem verlaat de PvdA
« Reactie #91 Gepost op: november 26, 2017, 17:03:16 pm »
Wat een draaikont die Mahmut Erdem.... Ik vraag me af hoe veel kopjes koffie de beste man met de linkse partijen heeft gedronken. Ik gok 1 kopje en dan alleen met Denk.

bron: popup https://popuptv.nl/nieuws/denk-schrijft-geschiedenis-in-schiedam

Vandaag heeft de lokale afdeling van de politieke partij DENK zich gepresenteerd in de Erker in Schiedam. Ze schrijven zelf op Facebook 'Vandaag schrijven wij geschiedenis in Schiedam'.

Zoals we al eerder hadden gemeld gaat DENK definitief meedoen met de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018. Er waren naast Mahmut Erdem (ex-PvdA raadslid), nog twee kernteamleden en ook het Tweede Kamerlid Tunahan Kuzu was in de Erker aanwezig.

Kuzu heeft in Schiedam op school gezeten en is in Maassluis opgegroeid. De partij denkt vijf zetels in de Schiedamse raad te halen.

Binnenkort op PopUpTv een uitgebreid interview over DENK Schiedam.

Offline Knakworst

• Stad Expert
Re: Mahmut Erdem en Menno Siljee verlaten de PvdA
« Reactie #92 Gepost op: november 26, 2017, 23:32:44 pm »
Wat een draaikont die Mahmut Erdem....
Tja, maar Mahmut is niet de enige draaikont die (groot geworden bij de PvdA) de club verlaat.

Ook de alom bekende Menno Siljee/Kroket, ontpopt zich als een rat die dat zinkend schip verliet op zoek naar .....?

En "onbevlekt :'(" door GL na een integriteitstoets een mooie herkansing (waar nog meer?) is aangeboden. Wat hij als wethouder niet kon/wilde bereiken moet als raadslid wel mogelijk zijn.
De Schiedammer is er ontzettend blij mee! thumb
Zou het door mij hierboven geplaatste bericht door iemand worden aangemerkt als onrechtmatig, en bedoeld om eer, goede naam en privacy van hem/haar en/of zijn/haar gezin aan te tasten, beschouw dit bericht dan -met mijn welgemeende excuses- als niet geschreven.