Auteur Topic: verhuizing soos Blauwhuis  (gelezen 13892 keer)

Offline johnbiljart

• Full Stadter
Re: verhuizing soos Blauwhuis
« Reactie #75 Gepost op: oktober 09, 2017, 16:55:01 pm »
 ::: ::: :::
Blij toe dat het gelul van jullie wie de grootste lul heeft eindelijk is afgelopen, zoekt dit in een ander topic uit met foto' wie de grootste heeft en gaat verder tot de orde van de dag waar dit over begonnen is nl. Soos Blauwhuis en Senioren Sociëteit St. Jozef die beide een nieuw onderkomen zoeken, m.a.w. graag ideeën suggesties en wat nog belangrijker is oplossingen.

Offline genevercity

• Stad Expert
« Reactie #76 Gepost op: oktober 11, 2017, 22:14:49 pm »
Genevercity bemoeide zich niet met deze discussie.  Ik zou zeggen terug naar het onderwerp er staat veel op het spel wat de oudere Schiedammer betreft. Als hetzo doorgaat o de ingeslagen weg  zitten er onnodig straks ouderen achter de geraniums

Offline johnbiljart

• Full Stadter
« Reactie #77 Gepost op: oktober 12, 2017, 00:43:25 am »
 ::: ::: ::: thumb thumb thumb

Offline bjd

• Stad Expert
  • "morgen moet het beter"
« Reactie #78 Gepost op: oktober 14, 2017, 19:06:08 pm »
De glazen bol van Genevercity is zeker stuk ?
Straks succes in het nieuwe clubhuis.

Offline johnbiljart

• Full Stadter
« Reactie #79 Gepost op: oktober 14, 2017, 19:27:09 pm »
Geloof je het zelf?

Offline genevercity

• Stad Expert
« Reactie #80 Gepost op: oktober 19, 2017, 18:07:23 pm »
Zo waar het onverhuurbare pand waar nu met zachte hand de ouderen naartoe gestuurd worden gaat nog geld opleveren voor de gemeente   de eerste leden van biljart verenigingen hebben al te kennen gegeven het lidmaatschap op te zeggen omdat de kosten zich boven de pet groeien  je kunt beter de kroeg induiken voor een potje biljart ben je net zo duur uit

Offline genevercity

• Stad Expert
« Reactie #81 Gepost op: november 20, 2017, 13:53:25 pm »
Nog ongeveer 7 maanden te gaan voordat definitief de locatie lange Nieuwstraat van het blauwhuis gesloten word beginnen zich de eerste haarscheuren zichtbaar te worden er zijn verenigingen die absoluut niet me gaan naar de nieuwe locatie ook veel leden wachten nog af of ze hun lidmaatschap nog verlengen of opzeggen wat dat gaat betekenen voor het blauwhuis is onbekend een ding is zeker hoe minder leden er meegaan hoe meer er per persoon betaald moet gaan worden terwijf de subsidie door de gemeente afgebouwd gaat worden het doem senario ziou kunnen zijn dat het hele spul afgeblazen moet worden of opgeheven moet worden

Offline johnbiljart

• Full Stadter
« Reactie #82 Gepost op: november 20, 2017, 19:03:24 pm »
Nog ongeveer 7 maanden te gaan voordat definitief de locatie lange Nieuwstraat van het blauwhuis gesloten word beginnen zich de eerste haarscheuren zichtbaar te worden er zijn verenigingen die absoluut niet me gaan naar de nieuwe locatie ook veel leden wachten nog af of ze hun lidmaatschap nog verlengen of opzeggen wat dat gaat betekenen voor het blauwhuis is onbekend een ding is zeker hoe minder leden er meegaan hoe meer er per persoon betaald moet gaan worden terwijf de subsidie door de gemeente afgebouwd gaat worden het doem senario ziou kunnen zijn dat het hele spul afgeblazen moet worden of opgeheven moet worden
Jij bent uitstekend op de hoogte met alle sorres en problemen, dus moet ik concluderen dat je lid bent van de Soos of anders bestuurscontacten hebt, wat ik als zovele malen weer onder de aandacht wil brengen is dat dit lot niet alleen beschoren is voor de Soos maar ook voor Senioren Sociëteit St Jozef(die zitten n.l. in 1 pand), m.a.w. als vergunningen, toezeggingen, beloftes en medewerkingen niet worden nagekomen door de TOREN dan wordt alles zeer onzeker en wacht men af tot na de gemeenteraadsverkiezingen in 2017 dus staan er na 1 juli 2018 ongeveer 1000 mensen op straat zonder hun hobby, spelplezier of sociale contacten of wat dan ook.

Offline genevercity

• Stad Expert
« Reactie #83 Gepost op: november 21, 2017, 16:41:29 pm »
Precies Johnbiljart

Dit probeer ik al maanden onder de aandacht te krijgen omdat ik vind dat de ouderen zich wel erg makkelijk tot de geraniums laten veroordelen.
Zoals je waarschijnlijk weet , wil Schiedam erg graag van haar vastgoed af,  met de ontwikkelingen die nu spelen bij soos blauwhuis slaan ze twee vliegen in een klap en er is geen Schiedams raadslid te vinden die het opneemt voor de ouderen in Schiedam. schandalig  hier op het forum zijn ze het roerend eens met hoe de zaken er nu voorstaan maar ja ik had niet anders verwacht
en of ik lid ben van een van de clubs laat ik in de midden doet er niet toe
wat er wel toe doet is dat leden een groot bedrag moeten gaan betalen om een soos in stand te houden iets wat eigenlijk de gemeente zou moeten doen, rond 180 euro om als club een potje te kunnen biljarten is mijn inziens veel te veel en dan heb ik het nog niet eens over de prijs van een drankje of hapje

Offline Toornstra

• Newbie
  • *
« Reactie #84 Gepost op: november 21, 2017, 17:07:02 pm »
Via via heb ik vernomen dat zij ook straks in de nieuwbouw bij S.V.V  terecht zouden kunnen overdag.

Offline johnbiljart

• Full Stadter
« Reactie #85 Gepost op: november 22, 2017, 02:10:58 am »
Via via heb ik vernomen dat zij ook straks in de nieuwbouw bij S.V.V  terecht zouden kunnen overdag.
Kunnen zij elke dag daar biljarten op 5 biljarttafels en ook 's avonds en de klaverjassers en de gymploeg en een eigen kantoor en alles moet afsluitbaar zijn? nee u weet niet wat er speelt dit is echt geen optie en dan heb ik het nog niet over de Senioren Soos.

Offline andreas

• Stad Expert
  • Geslacht: Man
  • GBS stemmers bedankt!
« Reactie #86 Gepost op: november 22, 2017, 09:22:25 am »
Precies Johnbiljart

Dit probeer ik al maanden onder de aandacht te krijgen omdat ik vind dat de ouderen zich wel erg makkelijk tot de geraniums laten veroordelen.
Zoals je waarschijnlijk weet , wil Schiedam erg graag van haar vastgoed af,  met de ontwikkelingen die nu spelen bij soos blauwhuis slaan ze twee vliegen in een klap en er is geen Schiedams raadslid te vinden die het opneemt voor de ouderen in Schiedam. schandalig  hier op het forum zijn ze het roerend eens met hoe de zaken er nu voorstaan maar ja ik had niet anders verwacht
en of ik lid ben van een van de clubs laat ik in de midden doet er niet toe
wat er wel toe doet is dat leden een groot bedrag moeten gaan betalen om een soos in stand te houden iets wat eigenlijk de gemeente zou moeten doen, rond 180 euro om als club een potje te kunnen biljarten is mijn inziens veel te veel en dan heb ik het nog niet eens over de prijs van een drankje of hapje

180 euro? is dat per lid per jaar? dat zou 15 per maand zijn. Dat is toch allesinds redelijk denk ik. Ik ga ook wel eens een potje snookeren en betaal dan 15,00 euro per uur.

Offline genevercity

• Stad Expert
« Reactie #87 Gepost op: november 22, 2017, 10:37:18 am »
Andreas heeft geen flauw idee hoe de maatschappij buiten zijn ivoren toren er uitziet. Moet dat nou de ouderen gaan vertegenwoordigen schaam u!

Offline Heads or tails

• Newbie
  • *
« Reactie #88 Gepost op: november 22, 2017, 22:51:39 pm »
Dat vastgoedverhaal van city is plausibel. De argumenten van de bejaarde medemens zijn non argumenten.
Vele fossiele clubjes zijn kaltgestellt in Schiedam. Als het gaat over € 180.00 zal dit per jaar zijn. Dat is marktconform peanuts. Veel clubjes zullen jaloers zijn op dat contributiebedrag en zullen graag nog 2 euri afrekenen voor een takken thee.Ik denk dat die Schiedamse bejaarden hele gaar niet kunnen biljarten of vissen.
Thalia heeft grote biljarts. Potje driebanden city?  € 180.00 voor de winnaar. Ben zelf half bejaard.Als je het echt kunt help ik jullie bejaarden aan een ruimte.!!!

Offline genevercity

• Stad Expert
« Reactie #89 Gepost op: november 23, 2017, 10:43:46 am »
wat bedoeld u met fossiele clubjes. Iets meer respect zou City op prijs stellen in deze. Thalia is nij bekend maar niet geschikt om biljartclubjes met 30 personen te ontvangen gewoon te weinig biljarts, minimaal 5 tafels nodig  dus eerst in de materie verdiepen lijkt mij gepast roeptoeteren doen er op het forum doen ze al genoeg