Auteur Topic: Man opgepakt die agent tegen hoofd schopte bij Turks consulaat  (gelezen 3826 keer)

Offline Redactie

• Stad Expert
Man opgepakt die agent tegen hoofd schopte bij Turks consulaat
« Gepost op: maart 17, 2017, 09:37:19 am »
De politie heeft de man aangehouden die tijdens de rellen bij het Turkse consulaat zaterdag een agent tegen het hoofd schopte. Het is een 36-jarige Schiedammer, heeft burgemeester Aboutaleb bekendgemaakt.

De politieman werd op de Schiedamse Vest tegen het hoofd geschopt toen hij op de grond lag. Door de schop brak zijn helm. De agent liep lichte verwondingen op. De politie kwam de dader op het spoor door tips en onderzoek van het speciale politieteam dat de rellen onderzoekt. De Schiedammer heeft zich op het politiebureau gemeld en is daar aangehouden. Verschillende websites hadden hem herkenbaar in beeld gebracht.

Bron: NOS

Offline pupsie

• Full Stadter
Re: Man opgepakt die agent tegen hoofd schopte bij Turks consulaat
« Reactie #1 Gepost op: maart 17, 2017, 10:38:55 am »
Mooie reclame voor schiedam , misschien wat Meer theedrinken ,kalmeert altijd ,!!

Offline andreas

• Stad Expert
  • Geslacht: Man
  • GBS stemmers bedankt!
« Reactie #2 Gepost op: maart 17, 2017, 10:48:23 am »
Mooie reclame voor schiedam , misschien wat Meer theedrinken ,kalmeert altijd ,!!
alleen kamillethee, muntthee activeert.

Offline Tegellichter

• Stad Expert
  • Gezag wantrouwen is de eerste burgerlijke plicht
« Reactie #3 Gepost op: maart 17, 2017, 11:01:17 am »
Met een Mechelse herder in dialoog laten gaan en daarna verbinden.
-> Feitenrelaas Ververdossier: http://tinyurl.com/a8onvay <-

Offline clio

• Jr. Stadter
  • **
« Reactie #4 Gepost op: maart 17, 2017, 11:08:08 am »
ik vind het een angstaanjagend idee dat Schiedam (en heel Nederland) burgers heeft van Turkse origine, die hier al decennia wonen en meestal geboren zijn in Nederland zulke fanatiekelingen zijn en de Nederlandse rechtsstaat niet accepteren, maar hier wel in vrijheid leven en hun ex-landgenoten in Turkije wel willen laten leven in een regiem dat deze vrijheid niet kent.
op zaterdagavond naar Rotterdam gaan om rellen te trappen - hoe krijg je het in je kop -

Offline E.M. Pathie

• Stad Expert
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #5 Gepost op: maart 17, 2017, 11:29:13 am »
Begin maar eens met het verbieden van allerhande politiek gekleurde bijeenkomsten (ofwel de zogenaamde feestjes). Stop vervolgens met het verstrekken van subsidies aan tal van zogenaamde culturele instellingen etc. Zo langzamerhand dienen er wat teugeltjes te worden aangetrokken. De integratie is (grotendeels) mislukt en dat zullen we -hoe jammerlijk dan ook- onder ogen moeten zien.

Een benadering sec vanuit partij-ideologische hoek is niet langer aan de orde. We hebben een maatschappelijk probleem en dat moet we -over de volle breedte- durven onderkennen.
De, op dit forum, getoonde opvattingen zijn uitsluitend die van mijzelf en niet die van mogelijk aan mij gelieerde organisaties en/of instellingen.

E.M. (Emmely) Pathie  MCK

Wizard

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: maart 17, 2017, 12:00:40 pm »
Dat zou een goede oplossing kunnen zijn om dit soort politiek gekleurde bijeenkomsten te gaan verbieden maar hoe weet je van te voren of dit daadwerkelijk zo is ?  Een organisatie zal dit er niet bij vermelden tijdens de te maken afspraken indien er een zaal of andere locatie gehuurd moet worden.

Ik heb me eens laten vertellen uit voor mij betrouwbare bron dat onze trots Theater aan de Schie ook regelmatig als locatie verhuurd wordt aan allochtonen en het toneel is voor bepaalde bijeenkomsten.  Niets mis mee, maar niemand weet wat daar gebeurd omdat er in de eigen taal gesproken wordt tijdens zo'n evenement of samenscholing en daardoor niet te verstaan door de medewerkers van het theater omdat deze hun taal niet machtig zijn.  Soms lijkt het propaganda wat er verkondigd wordt maar niemand van de medewerkers weet dit echt.
Ik kan me ook voorstellen dat je je dan als medewerker ook niet helemaal happy voelt als je niet weet waarover het gaat en misschien wel aan iets meewerkt wat je helemaal niet wilt.

Ooit is hun foyer eens kort en klein geslagen door een groep Marokkaanse jongeren en stond men te urineren vanaf het balkon naar beneden de zaal in. De ME was nog op het Stadserfplein gearriveerd zonder verder ingrijpen, omdat de gevechten inmiddels al gesust waren.

Offline Dan

• Stad Expert
« Reactie #7 Gepost op: maart 17, 2017, 16:48:24 pm »
ik vind het een angstaanjagend idee dat Schiedam (en heel Nederland) burgers heeft van Turkse origine, die hier al decennia wonen en meestal geboren zijn in Nederland zulke fanatiekelingen zijn en de Nederlandse rechtsstaat niet accepteren, maar hier wel in vrijheid leven en hun ex-landgenoten in Turkije wel willen laten leven in een regiem dat deze vrijheid niet kent.
op zaterdagavond naar Rotterdam gaan om rellen te trappen - hoe krijg je het in je kop -

Onze Turkse bovenbuurman HAAT Nederlanders. Zijn vrouw spreekt na 40 jaar nog geen woord Nederlands en blijft bijna altijd binnen. Oh en ze haten mij en mijn (nota bene Turkse) man omdat we gay zijn. Lang leve de integratie!

Nog een mooi bericht uit de krant van vandaag over de lange arm van hun glorieuze leider Erdogan:

http://www.ad.nl/buitenland/erdogan-wil-dat-europese-turken-minstens-vijf-kinderen-krijgen~a3888d32/

Offline Heads or tails

• Newbie
  • *
« Reactie #8 Gepost op: maart 19, 2017, 23:00:12 pm »
Ja, ik las dat de politieke beweging DENK nu DEK gaat heten.

Offline J. Kessels

• Sr. Stadter
« Reactie #9 Gepost op: maart 20, 2017, 09:53:46 am »
Iemand die op zaterdagavond in Rotterdam gaat lopen rellen en kopschoppen omdat een politicus van een ander land niet welkom is in Nederland is zo ver vervreemd van de Nederlandse/Schiedamse samenleving dat ik geen enkel verband zie tussen die man en mijn trots Schiedammer te zijn.

Offline ouwerot

• Stad Expert
« Reactie #10 Gepost op: maart 21, 2017, 12:53:09 pm »
Ja die Erdogan is een slim baasje. Elk kind dat in de diaspora wordt geboren uit Turkse ouders is automatisch Turks enz enz enz. Als je nu maar lang genoeg doorfokt wordt heel Europa bevolkt door Turken en heb je dat gezeik over mensenrechten ook niet meer aan je kop.
Las of hoorde in dit verband de aardige analyse, dat wij multiculturele Nederlanders weer eens lekker naïef zijn geweest. We hebben de integratie van Turkse gastarbeiders in handen gegeven van door Ankara aangestuurde religieuze en conservatieve organisaties.
En ja, als je alleen maar naar Turkse staatstelevisie kijkt waar de GROTE LEIDER wordt verheerlijkt, krijg je een krom beeld van de wereld.
Kwam ook nog een fragment langs, waar een camera het volgende opving: he even dimmen man (of woorden van gelijke strekking), voor je weet pakt de politie je op. Antwoord: dit is turkije niet.
Toch blijft vrijheid van meningsuiting een groot goed, zelfs als Denk daar buiten de politieke arena misbruik van maakt: de rechter moet maar uitmaken wanneer het te ver gaat.
Heb ik nog eens wens: Erdogan ging voor zijn klapvee volledig los. Welke "nerd?" slaagt erin om identieke beelden van Hitler te vinden en die er naast te monteren?

Offline J. Kessels

• Sr. Stadter
« Reactie #11 Gepost op: maart 21, 2017, 14:03:18 pm »
Erdogan vindt het niet leuk als hij met Hitler vergeleken wordt. Zelf neemt hij ons natuurlijk wel de maat langs diezelfde meetlat.

Waar heb ik dat meten met twee maten eerder gezien?