Auteur Topic: Getuigen ernstig zedenmisdrijf Schiedam gezocht  (gelezen 7062 keer)

Offline Knakworst

• Stad Expert
Re: Getuigen ernstig zedenmisdrijf Schiedam gezocht
« Reactie #15 Gepost op: februari 04, 2017, 00:28:15 am »
Die G240 is trouwens niet gelogen. Hoera! Ik ben ingeloot  ;D ;D ;D ;D en in de begeleidende stukken (brief van Lamers en een "poster") staat duidelijk dat er 240 burgers worden uitgenodigd  ;)
Even (eenmalig) off-topic. Sorry.
Ingeloot met NAW-gegevens. Gefeliciteerd. Ga je er wel naar toe?
Vraagje: Als "ze" je beter hadden gekend, zou je dan nog zijn geselecteerd?
Wat denk je?
Zou het door mij hierboven geplaatste bericht door iemand worden aangemerkt als onrechtmatig, en bedoeld om eer, goede naam en privacy van hem/haar en/of zijn/haar gezin aan te tasten, beschouw dit bericht dan -met mijn welgemeende excuses- als niet geschreven.

Offline konijnenberg

• Sr. Stadter
« Reactie #16 Gepost op: februari 04, 2017, 11:13:33 am »
off-topic antwoord: Nee, ik ga niet mijn hele zaterdag daarvoor opofferen. Een uurtje of een enquete zou ik wel gedaan hebben. Tweede antwoord: kan ik niets over zeggen. Ik ben niet bekend bij de gemeente.

Offline Stupido

• Sr. Stadter
  • ‘I am the one who knocks’
« Reactie #17 Gepost op: februari 05, 2017, 08:32:31 am »
Het gaat weer nergens over.

En ja, in Nederland krijgen deze verkrachters 6 maanden jeugddetentie en 2 jaar reclassering.

Zet ze een maand in een PI in Marokko, wedden dat ze er daar wel "achter" "komen" wat het is als iemand binnendringt zonder te kloppen...

Offline Redactie

• Stad Expert
« Reactie #18 Gepost op: juni 01, 2017, 14:38:58 pm »
Jeugd-tbs voor verkrachting automobiliste Bokelweg

De rechtbank heeft een 15-jarige jongen uit Rotterdam vier maanden cel en jeugd-tbs gegeven voor verkrachting. Dat was gebeurd in november van het vorig jaar aan de Bokelweg in Schiedam.

De jongen was daar samen met zijn tweelingbroer en een schoolgenoot. De vrouw wilde in haar auto stappen toen zij door het drietal eerst werd beroofd en aangerand.

De broer en de schoolgenoot kregen ook jeugddetentie en moeten worden behandeld, maar in een lichtere vorm dan de hoofdverdachte.

De tweelingbroers zijn ook veroordeeld voor mishandeling van twee fietssters en aanranding van een vrouw.

Bron: Rijnmond.nl 1 juni 2017

Offline Dan

• Stad Expert
« Reactie #19 Gepost op: juni 29, 2017, 11:04:44 am »
Deze jongens hadden al een verleden van geweld. Ongegrijpelijk dat ze niet harder worden aangepakt. Die vrouw heeft een trauma voor het leven.