Auteur Topic: De wondere flierefluitsels van Jan C. van Ginkel  (gelezen 316289 keer)

Offline bjd

• Stad Expert
  • "morgen moet het beter"
Re: De wondere flierefluitsels van Jan C. van Ginkel
« Reactie #780 Gepost op: april 13, 2017, 15:14:35 pm »
De raadsleden daar hebben het niet zien aankomen........ nou wij wel hoor ;D
Heel toepasselijk op donderdag het persbericht, gedonder in de glazen met Rinkeldekinkel Jan van Ginkel.

Offline wimvanzon

• Jr. Stadter
  • **
« Reactie #781 Gepost op: april 13, 2017, 23:49:31 pm »
10 jaar geleden zou ik met stijgende verbazing de berichten van verandergoeroe Van Ginkel gelezen hebben maar inmiddels  murw geslagen door de zelotentweets van deze goedlachse gemeentesecretaris, die ik de laatste jaren slechts met een sardonisch grimlachje kan lezen, kan ik alleen constateren dat men er in Zaanstad achter gekomen is dat men met een narcistisch persoon te maken had die slechts met het in de publiciteit brengen van het merk JanVanGinkel bezig was. Het 'gesprek' dat Dr. Kilian Bennebroek Gravenhorst met de zweefprofeet had bevestigt  mijn bange vermoedens. Hoe meer  tegenstrijdigheden, hoe meer vaagheid, hoe meer  onzekere zieltjes zich laten leiden door deze opvolgers van Lou de Palingboer, een vals profeetje dat het trouwens ook goed deed bij de vrouwtjes op zoek naar zuiverheid.

Offline Tegellichter

• Stad Expert
  • Gezag wantrouwen is de eerste burgerlijke plicht
Re:De wondere flierefluitsels van Jan C. van Ginkel
« Reactie #782 Gepost op: april 14, 2017, 09:01:14 am »
Zo moeten wij dat zien, mensen. De zweefprofeet heeft zijn doel bereikt. Heeft zich in recordtijd overbodig gemaakt.

Janc in dat e-book:

Zolang ik er nog toe doe in mijn werk, is dat een diskwalificatie van de organisatie. Dus ik vind ook werkelijk dat ik mij overbodig moet maken. Dat is ook echt mijn doel: er op een dag niet meer hoeven zijn.
-> Feitenrelaas Ververdossier: http://tinyurl.com/a8onvay <-

Offline E.M. Pathie

• Stad Expert
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #783 Gepost op: april 24, 2017, 22:01:30 pm »
De raadsleden daar hebben het niet zien aankomen........ nou wij wel hoor ;D
Heel toepasselijk op donderdag het persbericht, gedonder in de glazen met Rinkeldekinkel Jan van Ginkel.

Het was -zo vernam ik recent - niet echt een gepland /vrijwillig vertrek. De relatie met een deel van het ambtelijke echelon verliep blijkbaar moeizaam. En kennelijk was er haast: op dezelfde dag dat zijn vertrek werd aangekondigd stapte Janneman op z’n zwevend tapijt om het Stadhuisplein 100 in Zaandam definitief de rug toe te keren.

De, op dit forum, getoonde opvattingen zijn uitsluitend die van mijzelf en niet die van mogelijk aan mij gelieerde organisaties en/of instellingen.

E.M. (Emmely) Pathie  MCK

Offline Tegellichter

• Stad Expert
  • Gezag wantrouwen is de eerste burgerlijke plicht
« Reactie #784 Gepost op: juli 12, 2017, 12:59:48 pm »
Jan C. ontstijgt het gemeentezwerk. Gaat provinciaal zweven.

-> Feitenrelaas Ververdossier: http://tinyurl.com/a8onvay <-