Auteur Topic: De Verversoap  (gelezen 2085081 keer)

Offline E.M. Pathie

• Stad Expert
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verversoap
« Reactie #12030 Gepost op: maart 18, 2017, 18:05:16 pm »
Zou de familie Verver nog recht hebben op het eea? Of... is de makelaar toe aan een bril?
Buiten zonwering: nee.

De, op dit forum, getoonde opvattingen zijn uitsluitend die van mijzelf en niet die van mogelijk aan mij gelieerde organisaties en/of instellingen.

E.M. (Emmely) Pathie  MCK

Offline noorderling

• Newbie
  • *
« Reactie #12031 Gepost op: maart 18, 2017, 18:13:41 pm »
1 ding is zeker, het Openbaar Bestuur is van Wilma verlost en dat is winst.

Overigens......Diederik, Lodewijk, Spekman, de lege dozen hoed en die kletstante uit Twenthe + nog een hele trits gaan nu voor .
Ik heb al een idee welke burgemeester, triest genoeg, binnenkort wegens gezondheidsredenen aftreedt en wie hem opvolgt.

Offline Wizard

• Newbie
  • *
« Reactie #12032 Gepost op: maart 18, 2017, 20:47:31 pm »
Tegen wie hebben jullie het nu eigenlijk?  Is het misschien leedvermaak?
Verwacht niet dat deze dame dit topic op Schiedamstad.nl volgt of zich ooit nog in Schiedam durft te vertonen.

Ik verdedig haar absoluut niet, integendeel zelfs.  Machtsmisbruik en er maar een beetje op los proosten als eerste burger van een stad is hoogst kwalijk en verdiend een zware straf.

Offline Knakworst

• Stad Expert
« Reactie #12033 Gepost op: maart 18, 2017, 23:13:08 pm »
Tegen wie hebben jullie het nu eigenlijk?  Is het misschien leedvermaak?
Verwacht niet dat deze dame dit topic op Schiedamstad.nl volgt of zich ooit nog in Schiedam durft te vertonen.

Ik verdedig haar absoluut niet, integendeel zelfs.  Machtsmisbruik en er maar een beetje op los proosten als eerste burger van een stad is hoogst kwalijk en verdiend een zware straf.
Als Newbie besef je nauwelijks dat je hier een topic met blijvend historische waarde bezoekt.
Het aantal bezoekers/lezers is heden: 2.038.102.
Zou het door mij hierboven geplaatste bericht door iemand worden aangemerkt als onrechtmatig, en bedoeld om eer, goede naam en privacy van hem/haar en/of zijn/haar gezin aan te tasten, beschouw dit bericht dan -met mijn welgemeende excuses- als niet geschreven.

Offline Tegellichter

• Stad Expert
  • Gezag wantrouwen is de eerste burgerlijke plicht
« Reactie #12034 Gepost op: maart 19, 2017, 09:36:32 am »
En er zijn ook spectaculaire prijzen te winnen. Voor de 2.324.246ste bezoeker aan dit educatieve topic staat er alweer een pakket klaar waar je je hele huis voor moet verbouwen. Educatief? Nou en of. Je leert hier alles over WOB-verzoeken, beslagleggingen, kort gedingen, bodemprocedures, hoger beroepen, tuchtrecht, artikel 12-procedures en faillissementsrecht. En aangiftes. Stapels waar je niet overheen kunt kijken.

Je leert hier dan ook tal van advocaten, rechters en officieren van justitie kennen. Verder doen we in dit topic ook aan stedentrips om je aardrijkskundige kennis te verrijken. Rio, Kiev, Almere, Voorschoten, Zwolle, Amersfoort, Naarden, Harderwijk, Ermelo, Zeewolde, Amsterdam, Utrecht, Arnhem, Veenendaal, Nieuwegein, Rotterdam, Den Haag, Baarn en Wassenaar om maar eens wat uitstapjes te noemen.
-> Feitenrelaas Ververdossier: http://tinyurl.com/a8onvay <-

Offline Knakworst

• Stad Expert
« Reactie #12035 Gepost op: maart 19, 2017, 15:37:26 pm »
@compagnon.
Al weer enige tijd geleden: Sneek (met onze vriend Steve).
Zou het door mij hierboven geplaatste bericht door iemand worden aangemerkt als onrechtmatig, en bedoeld om eer, goede naam en privacy van hem/haar en/of zijn/haar gezin aan te tasten, beschouw dit bericht dan -met mijn welgemeende excuses- als niet geschreven.

Offline Tegellichter

• Stad Expert
« Reactie #12036 Gepost op: maart 19, 2017, 17:15:15 pm »
Slaat hand tegen voorhoofd, ja Steve uit Sneek die het allemaal zo goed wist (NOT). Zeg compagnon, heb je dit gezien? Vaag lokkertje: Deze woning wordt onder bijzondere voorwaarden verkocht: contact ons voor de
voorwaarden
. En deze doet denken aan de in zwang zijnde geitenwollensokkengekte: Alle verstrekte informatie moet beschouwd worden als een uitnodiging tot het doen van een bod of om in onderhandeling te treden. Oftewel: wij willen met u een dialoog om de kloof tussen wat u er voor over heeft en onze vraagprijs te overbruggen (verbinden).

Offline Tegellichter

• Stad Expert
« Reactie #12037 Gepost op: maart 19, 2017, 17:41:23 pm »
De verkoopcapriolen van het object Burgemeester Knappertlaan 39 (verkorte versie)

Zomer 2010 - De Ververs zetten de villa in de stille verkoop. Rond november 2010 legt aannemer Van den Tempel beslag omdat er nog een rekening van drie ton openstaat.

18 november 2011 - Makelaar Thom van Os uit Naarden zet de woning op internet in de verkoop. Vraagprijs volgens het AD 2.3 miljoen euro.

23 december 2011 - Taxateur Eric van der Meer uit Pijnacker wordt door het VBO-tuchtcollege hard onderuitgehaald voor twee veel te hoge taxaties (2.1 miljoen in 2009 en 2011) van de villa/bouwval. Hem wordt frauduleus handelen verweten.

21 januari 2012 - Makelaar Thom van Os uit Naarden haalt de villa/bouwval op internet uit de verkoop.

27 maart 2012 – Makelaar Anke Bodewes zet de villa/bouwval op internet in de verkoop voor 1.695.000 euro.

2 mei 2012 - Het tuchtcollege van makelaarsorganisatie NVM berispt mevrouw G. J. Schipper uit Dordrecht, die de woning van oud-burgemeester Wilma Verver in augustus 2008 veel te hoog (2.225.000 euro) taxeerde.

1 november 2012 – Makelaar Anke Bodewes haalt de woning op internet uit de verkoop.

11 april 2013 – Dupont ERA zet de villa/bouwval op internet in de verkoop voor 1.595.000 euro.

1 mei 2013 – Dop & Dop Consultancy biedt het ‘herenhuis’ per direct in verhuur aan voor vijfduizend euro per maand exclusief gas, water en elektra. Het object kan zowel gestoffeerd als gemeubileerd worden gehuurd.

13 mei 2013 – De/het villa/bouwval/herenhuis wordt niet langer op internet te huur aangeboden. Het object staat nog wel te koop.

13 juni 2013 – De villa/bouwval wordt wederom op internet te huur aangeboden (via Xpatrentals) voor 5000 euro per maand exclusief gas, water, elektra en servicekosten.

16 september 2013
– De villa/bouwval wordt niet langer via de websites van Xpatrentals – homehuur.nl en mansion.nl – te huur aangeboden. Het object staat nog wel te koop.

19 oktober 2013 - De Ververs vertrekken uit het object.

1 november 2013 – De villa/bouwval zakt in prijs van 1.595.000 euro naar 1.250.000 euro. Vijf dagen later wordt de prijs weer verhoogd naar 1.595.000 euro. Makelaar is nog steeds Dupont ERA.

30 december 2013: Nog voor het middaguur grijpt ABN Amro in bij de villa/bouwval. Alle sloten worden verwijderd en vernieuwd. Even later verschijnen er posters op de ramen dat Ad Hoc het beheer heeft van het pand.

18 maart 2016: De vraagprijs bij Dupont Era daalt definitief naar 1.250.000 euro.

Eind 2016 - De Ververs zijn inmiddels failliet verklaard en ABN Amro neemt de verkoop van het pand ter hand. Anke Bodewes voert een nieuwe taxatie uit.

17 maart 2017 - Dupont Era is van de klus afgehaald. Makelaar Ooms mag het gaan proberen voor een nieuwe vraagprijs van 925.000 euro.

Offline noorderling

• Newbie
  • *
« Reactie #12038 Gepost op: maart 19, 2017, 18:32:26 pm »
Sneek...Sneek. Doet me ergens aan denken......................

Heeg ligt vlakbij Sneek, een mooi rustig Fries plaatsje met een uiterst interessante historie .
Dankzij de Hegenaren werd de vis in Londen ooit duur betaald en leerden vele Nederlanders ( platbodem ) zeilen.

Echt een plekje waar je je in alle rust kunt terug trekken.
Ga er maar eens kijken Tegellichter, misschien kom je wel een oude bekende tegen.

En leedvermaak ?
Dat een machstmastodont als Tichelaar een uiterst bekwame en integere gedeputeerde op achterbakse wijze beentje licht en zelf voor een luizige 3500 de mist in gaat ? Ja dan heb ik leedvermaak. Dat hij wellicht wordt opgevolgd door een dame die haar politieke carrière ooit kracht bijzette door met een rat op haar schouder te verschijnen doet al weer het ergste vrezen.

Familie V heeft zichzelf willens en wetens zelf ten gronde gericht mag ik hopen want anders is het GGZ aan de beurt.
Wat mij betreft worden deze mensen begeleid om een terugkeer in de maatschappij mogelijk te maken.

Offline Tegellichter

• Stad Expert
« Reactie #12039 Gepost op: maart 20, 2017, 17:27:45 pm »
Tringggg Tringggg Tringggg

O: Goedemiddag, met Ooms.

W: Ja, met Wilma Verver. Hoe durven jullie!

O: Pardon?

W: Nou excuses maken hè? Nu het te laat is.

O: Waar heeft u het over?

W: Over die misselijk makende aanfluiting van jullie.

O: Mevr...

W: Nee, dit pik ik niet.

O: Wat niet?

W: De viezigheid, de vuilnis die jullie op internet verspreiden.

O: Viezigheid?

W: Ja! Schandalig die beelden achter de open deuren!

O: Huh?

W: Een toilet is privé! Niemand hoeft te zien waar ik en mijn gezzin…

O: Verver zei u?

W: Ja, dat zei ik.

O: Het spijt me, maar u komt niet voor in ons bestand

W: Dat doet er niet toe! Het gaat over mijn privacy!

O: Zullen we dit gesprek beëindigen?

W: Nee, want met uw presentatie wordt mijn huis nooit verkocht.

O: Dat huis is van de bank.

W: Ja, en de restschuld van mij!

tuut tuut tuut tuut tuut tuut

Offline E.M. Pathie

• Stad Expert
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #12040 Gepost op: maart 21, 2017, 09:58:18 am »
Newbie Wizard d.d. 18 maart jl.

'Ik verdedig haar absoluut niet, integendeel zelfs.  Machtsmisbruik en er maar een beetje op los proosten als eerste burger van een stad is hoogst kwalijk en verdiend een zware straf.'

Dit lijkt de crux. Machtsmisbruik dient bestraft te worden en niet beloond met een eervol ontslag en een riante wachtgeldvergoeding. Tot nu toe lijkt Wilma Verver overal mee weg te komen. Ze legt geen verantwoordelijkheid af voor haar daden, traineert in juridische processen, houdt zich niet aan rechtelijke uitspraken en verdwijnt onder de radar om zich schuil te houden voor haar schuldeisers en curator. Dat is -in mijn optiek- waar  het hier echt om draait. Iedere keer denk je 'dit kan niet gekker' en toch... blijkt dat steeds weer te kunnen.
De, op dit forum, getoonde opvattingen zijn uitsluitend die van mijzelf en niet die van mogelijk aan mij gelieerde organisaties en/of instellingen.

E.M. (Emmely) Pathie  MCK

Offline ouwerot

• Stad Expert
« Reactie #12041 Gepost op: maart 21, 2017, 12:20:22 pm »
In de stedentrip mis ik er nog een. De pokemonachtige zoektocht naar de onbekende verblijfplaats van het zwaar beladen duo. Heeft noorderling een tip?

Offline noorderling

• Newbie
  • *
« Reactie #12042 Gepost op: maart 21, 2017, 19:47:07 pm »
En het zal nog wel gekker worden mevrouw Pathie want de curator is nog niet klaar. Een curator laat pas los als hij/zij ( nou chargeer ik een  beetje ) er niet meer aan kan verdienen want zijn/haar traktement gaat voor en geloof nou niet teveel van inspanningen voor schuldeisers.
Stel dat er via het voeren van procedures wellicht nog te incasseren is dan kan een curator het jaren volhouden .
Net als bij u, mij en een advocatenkantoor, moet de schoorsteen roken.( een beetje een onbetamelijk woord in deze casus ).

Kennelijk wordt het echtpaar V. overeind gehouden door externe bronnen.
Uiteraard zijn ze in beeld en hun verblijfplaats achterhalen is voor een curator een kleinigheid maar rustig uitroken is ook een tactiek.

Tips geef ik niet meer ouwerot , ik  kan niet aan de gang blijven en ze worden toch niet gelezen.

Overigens,de burgemeesterspost van Vlieland is nog steeds vacant de huidige waarneemster is versleten , ze vergat zelfs te stemmen.

Offline Tegellichter

• Stad Expert
BREKEND: failliete Verver bewoont luxe boerderij in Voorst!
« Reactie #12043 Gepost op: maart 25, 2017, 07:05:04 am »

AD, 25 maart 2017

Offline Tegellichter

• Stad Expert
« Reactie #12044 Gepost op: maart 25, 2017, 07:37:29 am »
De Ververaso’s slaan opnieuw toe:

* De Harderwijkse buren hielden het Ververgesar niet vol en vertrokken met een trauma.

* De Voorschotense buren stonden -moe van het Ververgejen- op het punt van vertrekken, maar werden net op tijd gered door de Schiedamse bel.

* De Schiedamse buren hielden ondanks het getreiter, het gelieg, het gestalk, de bedreigingen en de valse aangiftes van de Ververs heldhaftig stand en wonnen bij de rechter.

* De Harderwoldse buren van de Ververs zegden hun huur op vanwege de Ververterreur en bijthond Bo. De parkbeheerder kreeg de asociale familie niet in het gareel: Ze lappen alle regels aan hun laars.

* In Voorst zorgen de Ververs wederom voor overlast met hun rottweiler die naar mensen en honden hapt. De buren durven hun katten niet meer buiten te laten lopen. De rentmeester moest ingrijpen.